Praovecka

Nyss hemkommen ifrån praon, första dagen idag. En helt okej dag måste jag säga. Fast jag tror att jag lär vara rätt trött på barnen efter denna veckan. Det som jag tyckte va lite hemskt var att dom höll samma ljudnivå som vi gör i min egen klass. Med andra ord så börjas det redan i den åldern vilket känns helt skrämmande.
Det är mycket minnen som har kommit upp under dagen och det är nog delvis för att jag själv har gått på den skolan. Båda bra och dåliga... Träffade några gamla lärare som jag har haft.  Tänk så mycket bättre det var på låg och -mellanstadiet. Slippa dåliga lärare och massa läxor och prov. Vilket paradis!
Hoppas på en bra vecka i alla fall =)

Tänkte att jag skulle äta lite nu. Efter det har jag bara sån stor lust att slappa och kolla på en film eller tv:en. Och läsa lite utvandrarna så att jag blir klar någon gång. Det är vädret som framkallar detta slappamys humör. Hur tråkigt grått, blåsigt och kallt som helst idag.
Bäst jag dra mig härifrån nu, äta sen slappamyyys =)

/hanna.

Kommentarer
Postat av: hanna

Låter som en skön kväll Hanna :)

Postat av: hanna

Låter som en mycket skön kväll Hanna. :)

2006-12-11 @ 22:45:23
URL: http://hannamartola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback