Min tv - program & serier lista år 2006

Nu återstår det inte många timmar av året 2006. Året 2006 tid är snart förbi. Det är inte klokt vad fort tiden går egentligen. Ett år bara rinner iväg. Jag hade precis vant mig vid att skriva 2006 så blir det helt plötsligt ett nytt år igen. Ibland hänger man inte riktigt med i svängarna.

Nu i dessa tider är det listornas gyllene tider. Det listas om allt möjligt. Därför tänkte jag skulle ge mig in på att göra min egen lista. Vissa listar om händelser som hänt under året som gått, men det är inget för mig. Om jag säger såhär så räcker inte riktigt mitt minne till för det. Under ett år hinner det ju faktiskt hända en hel del saker. Både bra och dåliga. Andra listar om filmer och musik. Men jag anser att det kommer ut alldeles för mycket filmer och musik under ett år att det inte får rum att listas. Därför lämnar jag över det till proffsen som har lite bättre koll och mer ork än vad jag har. Jag listar istället 2006 års bästa tv- serier & program.


 2006 års bästa tv –serier & program:
* OC –  Så otroligt bra, jag älskar den serien!
* Desperate Housewives – Desperata är bara förnamnet.

* One Tree Hill – Grymt bra serie :)

* Cityakuten – Det måste vara den bästa sjukhusserien som finns. Den har allt, och lite till.

* Idol 2006 – Programmet som lyser upp i höstmörkret. Alltid något att se fram emot på fredagskvällen.

* Prison Break – Jag tror inte att denna serien behöver någon vidare förklaring. Den har ALLT!

* Top Model – Tyvärr krockar det med OC, men det brukar bli lite zappande i reklamerna.

* Bonde söker fru – Programmet som blev en stor succé. Bröllopet igår säger väll allt?

* Greys Anatomy – Blev utsedd till årets bästa underhållare av en tidning i USA. Det förvånar mig inte ett dugg för serien är riktigt, riktigt bra. 

* Hey Baberiba – Framkallar gång på gång skrattattacker. Det är en stor sorg att programmet ska läggas ner. 

* LasseMajas detektivsbyrå – Årets julkalender. Den bästa som har varit på flera år.

* Let´s dance – Nya säsongen dra snart igång igen. Jag är inte så stort fan av programmet men jag tycke att den ändå borde få vara med på min lista.

* Melodifestivalen – Både varianten för dom stora och små. Melodifestivalen är en stor händelse och den kommande upplagen verkar vara väldigt kändisrik. Alltid lika kul att se!


Tänk på att ordningen inte är någon speciell utan ser det lite som att alla delar på första platsen. 
Jag har säkert glömt något program eller någon serier nu men dom ovan är dom som jag i skrivande stund kommer ihåg. 

GOTT NYTT ÅR! 

130451-27130451-24130451-20
130451-15130451-3130451-30
130451-42130451-39
130451-41130451-40130451-23
130451-25130451-44130451-43
130451-38130451-45

/hanna.

Kommentarer
Postat av: Lina

Gott nytt år själv!

2007-01-01 @ 12:36:48
Postat av: amanda

Kul grej detdär med tv programmslista :) Och jag håller med dig om dem förresten. De jag har sett alltså, jag ser inte hälften av alla serier jag skulle vilja se. Men ja, ett nytt år, nya möjligtheter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback