lördagen den 30:e december

Dags att blogga lite igen. Det var ett tag sen sist så nu tyckte jag att det var dags igen.

Min jul har varit kanon :) Julmat, julgodis, julklappar, jultomte, juldagar, julmys, julprogram, julfilmer och mycket, mycket mer har den innehållit. Helt underbart! Julklapparna var kanon och jag fick allt som jag hade önskat mig. :)

Det är helt underbart med lov :) Det går inte att förklara med ord hur underbart det är. Man lever i en slags frihet där man kan göra lite vad man vill. Har flera gånger under veckan kommit på mig själv med att  jag inte har vetat vilken veckodag det har varit. Det kan man kalla lov det! Jag hade faktiskt glömt hur skönt det var att ha lov. Det var ett tag sen sist och man glömmer faktiskt lite hur det egentligen är mellan gångerna. Det är så himla skönt att bara ta det lungt och slappa. Denna veckan har innehållit mycket sådant för min del.  Det har varit så skönt.
Det har också blivit ett Kalmar besök där det blev lite shopping och ett bio besök. :)
Göta kanal 2- Kanalkampen Så ROLIG och bra film :D Den filmen måste man bara se!
Mitt i allt slappande har jag även tränat lite också. Så helt på latsidan har jag inte legat. :P

GOTT NYTT ÅR!

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback