1 december

Denna veckan har varit en bland dom sämre på mycket länge. Den har sina olika anledningar till det och det är skönt att det nu har ordnat upp sig. Men när man väl var upp i det så trodde man att det aldrig skulle bli bra igen. Veckan avslutades bättre än vad den började. So:on och tyskan är några av dom bindragande faktorerna till det :)

Underbart med helg nu :) Så skönt och välbehövligt. Min helg kommer mest att innehålla en hel del plugg och att slappa. Det sistnämda är något som jag längtar efter. Jag känner mig helt slutkörd i kroppen efter mycket skolarbeten, prov, sena kvällar och andra anledningar till det så är det kanske inte så konstigt.
 Skolan ska vi inte ens prata om. 1 prov och 2 stora inlämningar denna veckan. Något som ändå är skönt är att man nu ännu har klarat en vecka, känns som att man nu kan lägga det bakom sig och ta nya tag igen. Fast dom tagen känns väldigt jobbiga just nu. Engelska och matte prov nästan vecka + läxor.
 "Jag ska hitta motivationen till..."
Jag ser fram emot praon, slippa skolan för en vecka. Skönt :)

Idag är det 1 december vilket innebär att det är första advent nu på söndag. Myyys :D Känns helt konstigt att vi redan är inne i en vinter månad. Med tanke på vädret som fortfarande är väldigt varmt så kan man inte tror det. Fast man ska inte klaga. Hellre det här än kyla och massa snö. Snön kan komma några dagar runt julafton tycker jag.

Idol finalen idag också :D Det står nu mellan Marcus och Erik. Jag har fortfarande inte riktigt besämt mig vilken jag tycker ska vinna. Har bara tyckt att det skulle vara dom två i finalen sen spelar det ingen roll. Men efter en vecka med mycket lyssnade på Eriks låtar(hans låtar har hjälp mig igenom det mesta denna veckan), så det lutar faktiskt åt honom. Men det är ändå svårt för båda är så bra. För mig känns det nästan lite som att den som sjunger vinnar låten bäst är den som är vinnaren för mig. Blir en helkväll framför tv:en och idol sen i alla fall :)

Blir att träna ett pass på friskis nu ikväll :) Tränandet har det varit dåligt med den senaste veckan. Det har tyvärr inte funnits tid för det. Känner mig lite slut i kroppen så jag får nog ta det lite lugnare idag. Ska bara blir så skönt att bara få röra på sig. Hur mycket jag sen orkar spelar inte så stor roll.

Bäst att jag börjar dra mig härifrån nu.
Ha en bra fredagskväll :)

130451-18
Vem vinner, Marcus eller Erik?

/hanna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback